Yapay Zeka Araştırması alanında, Ajanlar Bir sonraki büyük inovasyon gibi zemin kazanıyorlar. Bu, sohbet botlarının evrimi Chatgpt veya Claudegörevleri özerk olarak yürütebilir: bir takvimde bir toplantı planlamaktan verileri analiz etmek ve bir çalışma planını çözmek için.
Teknoloji endüstrisinde zaten kullanılıyorlar. Bazı belirli durumlar Müşteri Hizmetleri Bu yanıt istişareleri, kişiselleştirilmiş ürün satışları ve hatta eyalet düzeyinde: Bir vatandaş bir prosedüre danışabilir veya planlayabilir, BotiBuenos Aires şehrinin hükümetinin sohbet botu (kişisel verilerin kullanımıyla ilgili bazı soruları da gündeme getiriyor).
Şimdi, ne kadar rahat olurlarsa, durmuyorlar Çeşitli sorunlara pencereyi açın: Teknolojinin getirdiği her çözüm için bir dizi ilişkili sorun ortaya çıkar.
Kullanıcı güvenliği ile ilgili olarak Kişi bilgisiL Yasal veri koruma yasaları altında olmalıdır. Şüphesiz en büyük zorluklardan biri, bu bilgileri korumaktan bahsederken ortak normların eksikliğiyle ilgilidir, ancak tüm ülkeler güven ilham veren kamu politikaları olmasa da, son yıllarda muazzam miktarda veri sızıntısı dikkate alınırsa daha fazla.
Ancak bu sistemlerin teknik güvenilirliği hakkında düşünmede de zorluklar var (her zaman yürürlükte “halüsinasyonlar”, AI'nın yanlış bilgiyi doğru gibi icat ettiği hatalar), etkileşimler ve hatta işgücünün değiştirilmesinin etik sorunları açısından şeffaflık.
Tüm bu konular için Clarín, Güney Konisi için Devlet İşleri Müdürü ve Kamu Politikaları Marcelo Guajardo ile konuştu. SalesforceCRM lideri olan şirket tarafından yayınlanan yakın tarihli bir soruşturma için (müşteri yönetimi, buradaki teknik incelemeye bakın).
Hoş Geldiniz Temsilcileri
Temsilciler, planlandıktan sonra belirli görevleri çözer. Fotoğraf: Bloomberg
SalesForce, otonom ajanların gelişiyle üçüncü bir AI dalgasından bahsediyor. Üretken AI ile daha önce gördüklerimizin bu yeni aşamasında ne somut bir fark var? Bana bir ajanın belirli bir örneğini verebilir misiniz?
Otonom ajanları olan üçüncü dalga, AI sistemlerinin bağımsız çalışma ve verilere ve karmaşık durumlara dayalı kararlar alma yeteneğinde önemli bir ilerlemeyi temsil eder. Desenlere ve verilere dayalı içeriğin üretilmesine odaklanan üretken yapay zekanın aksine, Otonom ajanlar daha dinamik olarak etkileşime girebilirve değişen bağlamlara uyum sağlayın.
Size belirli bir örnek vermek için, Wiley (Amerikan Çokuluslu Editoryal) kullandığını söyleyebilirim. AjanSalesforce'un özerk ajanı, müşterilere dinamik ve konuşkan bir kendi hizmetine yardımcı olmak için. AgentForce, Wiley'nin bilgi tabanını kullanarak soruları cevaplayacak şekilde yapılandırılmıştır ve hesapların erişim sorunlarını otomatik olarak çözebilir ve şifreleri geri yükleyebilir.
Yal Başka hangi görevleri yapabilirsiniz?
Ayrıca kayıt ve ödeme sorunlarını sınıflandırır ve öğrencileri başvuruları olan sel hizmeti temsilcileri yerine uygun kaynaklara yönlendirir. Rutin istişarelerle ilgilenirken, insan ajanlarının daha karmaşık vakaları karşılaması için zaman ayırır. İlk haftalarında, önceki sohbet botunu birden fazla ile aştı Vakalarda% 40 iyileşme.
Beyaz Beyaz makale, güvenilir AI ajanlarını garanti etmek için açık kamu politikaları oluşturma ihtiyacını vurgulamaktadır. Hükümet düzeyinde ajanların kullanım davalarının kaydedilmesi var mı? Somut örnekler?
Sanal olarak, son teknik incelememiz “İşletme AI'sında Bir Sonraki Sınır: Güvenilir”Bu anlamda işaret eder ve Salesforce'un son on yılda etik ve sürdürülebilir bir şekilde geliştiği liderlikten oluşur.
Bu IA tabanlı çözümler, hükümet verimliliğini ve vatandaş hizmetlerini iyileştirmek için harika bir fırsattır. Hükümetler, AgentForce gibi araçlardan yararlanarak, kritik işlevleri, vatandaşların istişarelerinin optimizasyonundan dönüştürebilir otomasyona devlet yardımı talepleri gibi karmaşık süreçlerin.
Örneğin, İspanya Kapsama, Sosyal Güvenlik ve Göç Bakanlığı'nın GISS (Sosyal Güvenlik Bilgi Teknolojisi Yönetimi), asgari hayati gelir taleplerini yönetmek için Ajan Gücü'nü kullanın. Temsilciler, kamu sektörü çalışanlarına yapay zekaya dayalı bir koç sağlar En iyi cevabı vermelerine yardımcı olmak için Vatandaşa ve veri ve kullanım durumlarına dayalı en iyi eylemi önerir.
Ajansı içerir: Riskler
Kişisel veriler, aracıları kullanırken katılacak bir alan. Fotoğraf: Shutterock
Work İşi ne uyarıyor?
Yal Birkaç sorun var. Bir yandan, AI ajanlarının halüsinasyonları uyarabilen ve düzeltebilen insanlara akışkan çalışma teslimatlarını sağlamak için tasarlanması ve donatılması gerekir. Aynı şekilde, kullanıcıların bir AI ajanı ile ne zaman etkileşime girdiklerini bildikleri ve Bir insanla etkileşimde bulunurken. Bir diğer önemli konu, AI ajanlarını kullanan şirketlerin etik yönergelere uyması ve ajanların kontrollü, öngörülebilir ve sorumlu davranışları için ortak protokoller ve standartlar oluşturmasıdır.
Makale Makale de olası iş kaybına dikkat çekiyor.
Bir Konu, evet, olası iş kaybı ile ilgili korku var; Salesforce'dan yükselttiğimiz şey, bu teknolojinin bunların yerini almamaya değil, insanları tamamlamaya hizmet etmesidir. Ajanlar söz konusu olduğunda, amaç verimliliği artırmamıza ve zamanı optimize etmemize yardımcı olmak için bunları bizim lehine kullanmaktır. görevleri hızlandırmak tekrarlayan ve daha insani bir yaklaşım gerektiren görevlere yer bırakıyor. Son olarak, AI ajanları daha sonra geliştireceğim verilerin gizliliği ve güvenliği açısından belirli riskler sunabilir.
Ne Tür Bir Düzenleme Yapıyor?
Bitning Beyazca incelememiz, AI ekosistemindeki farklı aktörlerin rollerinin açık bir şekilde tanımlanması ile dengeli düzenleyici çerçeveler önermektedir. Tedarik zinciri boyunca sorumlulukların uygun şekilde atanması da önerilmektedir ve arıtmanın genel olarak benimsenmesini teşvik eden koşulların yaratılması Tüm endüstrilerde ve coğrafyalarda güvenilir.
SalesForce, kullanıcıların etkileyici miktarda kişisel verisini işler. AI ajanlarının şirketlerdeki büyük kullanımında, özellikle veri ve siber güvenlik gizliliği konusunda gördükleri ana riskler nelerdir?
AI AI aracıları, görevlerini tamamlamak için kişisel verilere ve diğer hassas verilere erişebilir, böylece yüksek gizlilik ve veri güvenliği standartlarıyla çalışmalıdırlar. Yeterli yönetişimin olmaması, gizlilik ihlallerine ve bilginin yanlış kullanımına yol açabilir. Aynı şekilde, ajanlar yanlış sonuçlara neden olan siber saldırılara karşı savunmasız olabilir, bu nedenle IA ajanlarının varsaydığı gibi Giderek daha karmaşık görevlerşirketlerin yapay zekanın güvenliği için en iyi uygulamalara uymaları ve kalite kontrolünün gerekli olması önemli olacaktır.
Platformlara yüklediğimiz veriler ortaya çıkabilir. Fotoğraf: AP
Yal Başka hangi riskler yürütülüyor?
─ Öte yandan, AI değer zincirine katılan kuruluşların gizliliği ve güvenliği ile ilgili olarak sorumlulukların tahsisinde netlik eksikliği (veri tedarikçileri, LLMplatformlar, uygulamalar vb.). Riskler üretebilir. Buna ek olarak, AI tarafından özerk bir şekilde oluşturulan ve verilen içerik açıkça bu şekilde işaretlenmelidir (örneğin, ajanların tüketicilere verdiği yanıtlar veya AI tarafından üretilen bir görüntüde su işaretlerinin kullanımı). Bu durumda şeffaflık eksikliği Erode Trust ve manipülasyon ve aldatma konusunda endişeler yaratın.
Sales Salesforce'u Latin Amerika'da bu sistemlerin benimsenmesi için hangi özel fırsatları ve zorlukları görüyorsunuz, burada Şili ve Brezilya gibi durumlar dışında, düzenleyici çerçevelerde (ve altyapında) bir gecikme var?
Yal Bölge, AI'nın sorumlu ve sürdürülebilir kalkınması hakkında net bir vizyonla bu yeni nesil yapay zeka olan AI ajanlarını benimseme fırsatına sahiptir. Bazı ülkeler, düzenleyici çerçeveleri hakkındaki tartışmada daha fazla ilerlemiş olsa da, yeniliği teşvik eden dengeli kamu politikalarını artıracak bir pencere var ve aynı zamanda, aynı zamanda, Güvenilir Sistemleri GarantilerVerilerin Korunması ve Temel Haklara Saygı.
Bu Ajanların gelişimini ilerletmek için ne dersiniz?
AI AI'nın etkili bir şekilde benimsenmesi işbirlikçi bir yaklaşım gerektirir. Hükümetler, özel sektör ve sivil toplum arasındaki ittifak, bu teknolojinin bölgenin ekonomik ve sosyal gelişimindeki potansiyelini en üst düzeye çıkarmanın anahtarıdır. Somut bir örnek yetenek oluşumudur: Latin Amerika'da, beceri boşluklarını kapatmaya, kalite istihdamını teşvik eden ve işgücü boşluklarına katkıda bulunan başarılı eğitim ve işgücü geri dönüşüm girişimleri vardır. Fırsatlar Oluşturun dijital ekonomide gerçek.
Soruşturma
Teknoloji endüstrisinde zaten kullanılıyorlar. Bazı belirli durumlar Müşteri Hizmetleri Bu yanıt istişareleri, kişiselleştirilmiş ürün satışları ve hatta eyalet düzeyinde: Bir vatandaş bir prosedüre danışabilir veya planlayabilir, BotiBuenos Aires şehrinin hükümetinin sohbet botu (kişisel verilerin kullanımıyla ilgili bazı soruları da gündeme getiriyor).
Şimdi, ne kadar rahat olurlarsa, durmuyorlar Çeşitli sorunlara pencereyi açın: Teknolojinin getirdiği her çözüm için bir dizi ilişkili sorun ortaya çıkar.
Kullanıcı güvenliği ile ilgili olarak Kişi bilgisiL Yasal veri koruma yasaları altında olmalıdır. Şüphesiz en büyük zorluklardan biri, bu bilgileri korumaktan bahsederken ortak normların eksikliğiyle ilgilidir, ancak tüm ülkeler güven ilham veren kamu politikaları olmasa da, son yıllarda muazzam miktarda veri sızıntısı dikkate alınırsa daha fazla.
Ancak bu sistemlerin teknik güvenilirliği hakkında düşünmede de zorluklar var (her zaman yürürlükte “halüsinasyonlar”, AI'nın yanlış bilgiyi doğru gibi icat ettiği hatalar), etkileşimler ve hatta işgücünün değiştirilmesinin etik sorunları açısından şeffaflık.
Tüm bu konular için Clarín, Güney Konisi için Devlet İşleri Müdürü ve Kamu Politikaları Marcelo Guajardo ile konuştu. SalesforceCRM lideri olan şirket tarafından yayınlanan yakın tarihli bir soruşturma için (müşteri yönetimi, buradaki teknik incelemeye bakın).
Hoş Geldiniz Temsilcileri
Temsilciler, planlandıktan sonra belirli görevleri çözer. Fotoğraf: Bloomberg
SalesForce, otonom ajanların gelişiyle üçüncü bir AI dalgasından bahsediyor. Üretken AI ile daha önce gördüklerimizin bu yeni aşamasında ne somut bir fark var? Bana bir ajanın belirli bir örneğini verebilir misiniz?
Otonom ajanları olan üçüncü dalga, AI sistemlerinin bağımsız çalışma ve verilere ve karmaşık durumlara dayalı kararlar alma yeteneğinde önemli bir ilerlemeyi temsil eder. Desenlere ve verilere dayalı içeriğin üretilmesine odaklanan üretken yapay zekanın aksine, Otonom ajanlar daha dinamik olarak etkileşime girebilirve değişen bağlamlara uyum sağlayın.
Size belirli bir örnek vermek için, Wiley (Amerikan Çokuluslu Editoryal) kullandığını söyleyebilirim. AjanSalesforce'un özerk ajanı, müşterilere dinamik ve konuşkan bir kendi hizmetine yardımcı olmak için. AgentForce, Wiley'nin bilgi tabanını kullanarak soruları cevaplayacak şekilde yapılandırılmıştır ve hesapların erişim sorunlarını otomatik olarak çözebilir ve şifreleri geri yükleyebilir.
Yal Başka hangi görevleri yapabilirsiniz?
Ayrıca kayıt ve ödeme sorunlarını sınıflandırır ve öğrencileri başvuruları olan sel hizmeti temsilcileri yerine uygun kaynaklara yönlendirir. Rutin istişarelerle ilgilenirken, insan ajanlarının daha karmaşık vakaları karşılaması için zaman ayırır. İlk haftalarında, önceki sohbet botunu birden fazla ile aştı Vakalarda% 40 iyileşme.
Beyaz Beyaz makale, güvenilir AI ajanlarını garanti etmek için açık kamu politikaları oluşturma ihtiyacını vurgulamaktadır. Hükümet düzeyinde ajanların kullanım davalarının kaydedilmesi var mı? Somut örnekler?
Sanal olarak, son teknik incelememiz “İşletme AI'sında Bir Sonraki Sınır: Güvenilir”Bu anlamda işaret eder ve Salesforce'un son on yılda etik ve sürdürülebilir bir şekilde geliştiği liderlikten oluşur.
Bu IA tabanlı çözümler, hükümet verimliliğini ve vatandaş hizmetlerini iyileştirmek için harika bir fırsattır. Hükümetler, AgentForce gibi araçlardan yararlanarak, kritik işlevleri, vatandaşların istişarelerinin optimizasyonundan dönüştürebilir otomasyona devlet yardımı talepleri gibi karmaşık süreçlerin.
Örneğin, İspanya Kapsama, Sosyal Güvenlik ve Göç Bakanlığı'nın GISS (Sosyal Güvenlik Bilgi Teknolojisi Yönetimi), asgari hayati gelir taleplerini yönetmek için Ajan Gücü'nü kullanın. Temsilciler, kamu sektörü çalışanlarına yapay zekaya dayalı bir koç sağlar En iyi cevabı vermelerine yardımcı olmak için Vatandaşa ve veri ve kullanım durumlarına dayalı en iyi eylemi önerir.
Ajansı içerir: Riskler

Work İşi ne uyarıyor?
Yal Birkaç sorun var. Bir yandan, AI ajanlarının halüsinasyonları uyarabilen ve düzeltebilen insanlara akışkan çalışma teslimatlarını sağlamak için tasarlanması ve donatılması gerekir. Aynı şekilde, kullanıcıların bir AI ajanı ile ne zaman etkileşime girdiklerini bildikleri ve Bir insanla etkileşimde bulunurken. Bir diğer önemli konu, AI ajanlarını kullanan şirketlerin etik yönergelere uyması ve ajanların kontrollü, öngörülebilir ve sorumlu davranışları için ortak protokoller ve standartlar oluşturmasıdır.
Makale Makale de olası iş kaybına dikkat çekiyor.
Bir Konu, evet, olası iş kaybı ile ilgili korku var; Salesforce'dan yükselttiğimiz şey, bu teknolojinin bunların yerini almamaya değil, insanları tamamlamaya hizmet etmesidir. Ajanlar söz konusu olduğunda, amaç verimliliği artırmamıza ve zamanı optimize etmemize yardımcı olmak için bunları bizim lehine kullanmaktır. görevleri hızlandırmak tekrarlayan ve daha insani bir yaklaşım gerektiren görevlere yer bırakıyor. Son olarak, AI ajanları daha sonra geliştireceğim verilerin gizliliği ve güvenliği açısından belirli riskler sunabilir.
Ne Tür Bir Düzenleme Yapıyor?
Bitning Beyazca incelememiz, AI ekosistemindeki farklı aktörlerin rollerinin açık bir şekilde tanımlanması ile dengeli düzenleyici çerçeveler önermektedir. Tedarik zinciri boyunca sorumlulukların uygun şekilde atanması da önerilmektedir ve arıtmanın genel olarak benimsenmesini teşvik eden koşulların yaratılması Tüm endüstrilerde ve coğrafyalarda güvenilir.
SalesForce, kullanıcıların etkileyici miktarda kişisel verisini işler. AI ajanlarının şirketlerdeki büyük kullanımında, özellikle veri ve siber güvenlik gizliliği konusunda gördükleri ana riskler nelerdir?
AI AI aracıları, görevlerini tamamlamak için kişisel verilere ve diğer hassas verilere erişebilir, böylece yüksek gizlilik ve veri güvenliği standartlarıyla çalışmalıdırlar. Yeterli yönetişimin olmaması, gizlilik ihlallerine ve bilginin yanlış kullanımına yol açabilir. Aynı şekilde, ajanlar yanlış sonuçlara neden olan siber saldırılara karşı savunmasız olabilir, bu nedenle IA ajanlarının varsaydığı gibi Giderek daha karmaşık görevlerşirketlerin yapay zekanın güvenliği için en iyi uygulamalara uymaları ve kalite kontrolünün gerekli olması önemli olacaktır.

Yal Başka hangi riskler yürütülüyor?
─ Öte yandan, AI değer zincirine katılan kuruluşların gizliliği ve güvenliği ile ilgili olarak sorumlulukların tahsisinde netlik eksikliği (veri tedarikçileri, LLMplatformlar, uygulamalar vb.). Riskler üretebilir. Buna ek olarak, AI tarafından özerk bir şekilde oluşturulan ve verilen içerik açıkça bu şekilde işaretlenmelidir (örneğin, ajanların tüketicilere verdiği yanıtlar veya AI tarafından üretilen bir görüntüde su işaretlerinin kullanımı). Bu durumda şeffaflık eksikliği Erode Trust ve manipülasyon ve aldatma konusunda endişeler yaratın.
Sales Salesforce'u Latin Amerika'da bu sistemlerin benimsenmesi için hangi özel fırsatları ve zorlukları görüyorsunuz, burada Şili ve Brezilya gibi durumlar dışında, düzenleyici çerçevelerde (ve altyapında) bir gecikme var?
Yal Bölge, AI'nın sorumlu ve sürdürülebilir kalkınması hakkında net bir vizyonla bu yeni nesil yapay zeka olan AI ajanlarını benimseme fırsatına sahiptir. Bazı ülkeler, düzenleyici çerçeveleri hakkındaki tartışmada daha fazla ilerlemiş olsa da, yeniliği teşvik eden dengeli kamu politikalarını artıracak bir pencere var ve aynı zamanda, aynı zamanda, Güvenilir Sistemleri GarantilerVerilerin Korunması ve Temel Haklara Saygı.
Bu Ajanların gelişimini ilerletmek için ne dersiniz?
AI AI'nın etkili bir şekilde benimsenmesi işbirlikçi bir yaklaşım gerektirir. Hükümetler, özel sektör ve sivil toplum arasındaki ittifak, bu teknolojinin bölgenin ekonomik ve sosyal gelişimindeki potansiyelini en üst düzeye çıkarmanın anahtarıdır. Somut bir örnek yetenek oluşumudur: Latin Amerika'da, beceri boşluklarını kapatmaya, kalite istihdamını teşvik eden ve işgücü boşluklarına katkıda bulunan başarılı eğitim ve işgücü geri dönüşüm girişimleri vardır. Fırsatlar Oluşturun dijital ekonomide gerçek.
Soruşturma