Böylece Operan Shein ve Temu, Mercado Libre'yi tehdit eden Çin devi

uTKu

New member
E -Ticaretin iki Çin Kolossi olan Shein ve Temu'nun yıkılması, Latin Amerika'daki ticari dengenin dengesini değiştiriyor. Agresif fiyatlar, optimize edilmiş lojistik ve iyi bir tüketim alışkanlıkları kombinasyonu onları somut tehdit Saltanat için Serbest piyasa.


Şimdiye kadar bölgeye rahatça hakim olan Arjantinli tek boynuzlu boynuz, bir ekspres modelin baskısını hissetmeye başlar – 285 milyon Latin Amerika'da 216 milyonu aştı Amazon– Bu bir savaşçının azimiyle hareket ediyor Xiongnu.


Bunlar Pazar yerleri Mevcut tüketicinin çekici, görsel ve bağlantılı bir deneyim aradığını, çekici bir tasarımla ve Viral kampanyalar Bu, yeni nesillerin dijital kodlarını ayarlayın. Bu dağıtımla karşı karşıya, Daha fazla işlem önerisi Serbest piyasa parlaklığı kaybetmeye başlar.


Müşteri Çıkışını durdurmak için ML'nin acil modeliyle eşleşmesi gerekir. En zayıf noktaları: Artan bir yapı sürekli artan komisyonlar.


Bu denklemde belirleyici bir faktör Peru'da Chancay Megapuerto'nun açılışı. Daha önce, Çin'den Güney Amerika'ya ithal etmek, aracılarla dolu dolaylı yollar için yaklaşık 45 gün veya daha fazla sürdü. Yeni “Pasifik Merkezi” ile zamanlar 20 gün ve süreçler basitleştirilmiştir.


Bu nedenle, ML'nin lojistik ağınızı azaltmak için optimize etmesi gerekir. zamanlar ve maliyetler Teslimatın, bir sadakat motoru olarak ödeme piyasasını güçlendirin ve satıcılarınız için somut faydaları genişletin. Ancak bu şekilde, zaten ürün sunan rakiplere karşı konumlarını savunabilirler. % 60 daha ucuz ve ölçeksiz gönderiler.


Buna ek olarak, yurtdışından kısa bir teklif ekleyen yerel kataloğu- her zaman Çeşitlilik ve Güncelleme Hızı Asyalıları ayırt ediyor. Ve bir konumla dijital pazarlama dişlileri oldukça yağlı olmasına rağmen, aynı seviyeye sahip değil Algoritmik kişiselleştirme rakiplerinin.


Bazı ülkelerde Arjantin ve Brezilyabu iskele, sürtünme veya maliyet aşımları olmadan ilerleyen Çin modelinin hafifliğinin önünde daha ağır hale geliyor.


Shein ve Temu'nun genişlemesi, Kuzey Amerika pazarının kapılarının engellenmeye başlaması şartıyla 2024'te başladı. Bu durum göz önüne alındığında, gemilerini Latin Amerika'ya getirmeye karar verdiler. Önemli bir etki elde etmek için bölgeye daha fazla yatırım yaptılar. 49 milyon dolar içinde dijital reklam.


Onun teklifi, tüketicileri üreticilerle ilişkilendirmektir, bu da makaleleri teslim etmesine izin veren bir şeydir. Çok düşük maliyet – ABD'de elde edilenlere bile inferiors- özellikle moda (Shein) Ve Hanehalkı ve Teknoloji Makaleleri (Temu).


X, y (binyıllar) ve z nesillerinin dikkatini çekmek için, bu pazarlar gibi trendler taşTiktok ve Instagram'da kullanıcıların açtığı, gösterdiği ve yorum yaptıkları popüler videolar Paket satın alma Belirli bir mağazada sahne aldılar. Bu format, basit ve bağımlılık, her bir alımı satın alma arzusunu baştan çıkaran ve bulaşan bir mikrospektife dönüştürür.


Shein ve Temu durumunda, bu videolar genellikle şunları içerir:Kutudan çıkarma), Hazır testler veya aletler ve kalite, fiyat ve stil hakkında hızlı görüşler. Ve en önemlisi: Kişiselleştirilmiş İndirim Kodları.


İçeriklerini viralize etmek için, bu platformlar genellikle işe alıyor Mikro etkileyiciler (1.000 ila 100.000 takipçi) ve Güven üretmek için içerik oluşturucu. Yani, takipçiler bu önerileri geleneksel reklamlardan daha otantik olarak algılar.


Ayrıca Temu Ücretsiz gönderim Binlerce seçilen ürün ve geri dönüşte ücretsiz 90 gün içinde. Daha fazla bağımlılık üretmek için, günlük olarak değişen yıldırım teklifleri var, % 63 Teknoloji, ayakkabı, parfüm ve modada.