“Birbirleriyle savaşan robot yok, ancak siber suçlular zaten daha iyi hile yapmak için AI kullanıyor”

uTKu

New member
“Birçoğu yapay zekanın özerk bir şekilde saldıran ve birbirleriyle savaşan robotlar ürettiğini düşünüyor. Ancak siber suçlular zaten gerçekleştirdikleri saldırıları iyileştirmek için AI kullanıyor: örneğin, daha iyi Kimlik avı yoluyla aldatmacalar


Bu fikirle, Amazon'un Başkan Yardımcısı ve Güvenlik Başkanı Stephen Schmidt, ABD'nin ABD Merkezi İstihbarat Ajansı (CIA) başkanı Lakshmi Raman ile bir tartışma açtı.


Konuşma AWS Zirvesi Washington, DCAmazon Cloud Computing Bölümü'nün yıllık konferansı, burada AI bir kez daha çoğu sunumda kahramandı.


Tıpkı “Bulut” ile ilgili her şeyin neredeyse 20 yıl önce bir yenilik olduğu gibi, şimdi AI dünya çapında teknoloji ve siber güvenlik konferanslarının tartışmalarına hükmetmeye devam ediyor.


Ve bazılarını yıkmak için Efsaneler Bu teknolojileri Terminatör T2'ye benzer bir şeye asimile eden çeşitli uzmanlar, AI'nın zaten siber suçluların sahip olduğu araçların repertuarında olduğu, sadece sadece kararlar veren otomatik sistemlere değil, zaten meydana gelen saldırılara dayanarak olduğu konusunda uyarıyor.


Tehdit ve Güvenlik Panoraması


Stephen Schmidt (Amazon) ve Lakshmi Raman (CIA), AWS Zirvesi, Washington DC'de

Kullanımından beri üretken yapay zeka Çözümler yaratıldı, aynı zamanda sorunlar da yaratıldı. Siber güvenlik alanında, bugün sistemleri koruyanların bir müttefiki olarak kullanılmasına rağmen, saldırı çekmek için otomatikleştirilebilir. “Siber güvenlik içinde çalışmak, sistemleri güvenli hale getirmenin Asla bitmeyen bir süreç”, Dedi AWS yöneticisi.


Ama bu noktada Schmidt'in bir nüans koyduğu yerdi. Endüstri analistlerinin raporlarına göre, panorama henüz birbirlerine saldıran veya özerk kararlar aldığı botların olduğu bir zamanda değil, daha ziyade saldırganların daha fazla faydası olması için bir dizi araç sağlamak.


“Gördüğümüz şey, siber suçluların saldırılarını iyileştirmek, daha verimli olmak, saldırı repertuarında süreçleri iyileştirmek için yapay zeka kullanmaları, örneğin. Kullanıcıları postayla gönderen aldatmacalar “örnek aldı.


Schmidt tarafından vurgulanan bir başka nokta veri güvenliği ile ilgiliydi: “Genel olarak, kullanıcı bir sohbet botu ile küçük bir kara kutu olarak ilişkilidir. Ama kutunun içinde ne var? Sorusu Çabuk Cevap kadar değerlidir. Çalışanlarınız bir chatbot bir şey sorduğunda, bu bilgiler nereye gidiyor? Bu bilgilerin hakları nelerdir? Çoğu chatbot bilgiyi saklar ve amaçları için kullanır ”diye yansıtıyor.


Öte yandan, Amazon ve AWS'de dahili olarak nasıl kullanılacağını da anlattı. Ajanların yaratılması -Mod bunların kullanıcının ajansının ötesinde görevleri yürütmesi planlanır.


“Amazon'da her iki tarafta iki ajan bulunan dahili bir modelimiz var: biri saldırı ve diğeri, sistemlerimizin güvenliğini test etmek için. O zaman daha iyi bilgiye sahip olmak arasında bir geri bildirim var. Nasıl saldırabilirler ve aynı zamanda ona karşı koymak için savunma oluşturabilirler”, Açıkladı.


Tam olarak, ajanlar sadece konuşmanın değil, aynı zamanda zirvenin bir başka sıcak konuydu.


AI ajanları: şimdiki zaman, gelecek değil


Chatbots'tan ajanlara. Fotoğraf: New York Times için Kelsey McClellan
Chatbots'tan ajanlara. Fotoğraf: New York Times için Kelsey McClellan

Yapay zeka dünyasında, ajanlar bir sonraki kalkınma aşamasının seyrini işaretlemeye başlıyor. Chatgpt veya Claude gibi geleneksel chatbotların aksine, bu sistemler sadece konuşmakla kalmaz: bir toplantıyı koordine etmek, bilgileri işlemek veya hatta bir görev programı tasarlamak gibi somut eylemler gerçekleştirebilirler (bkz.


Bu şüphesiz DC'deki zirvenin önemli konularından biriydi. “Bence yaşadığımız en büyük değişim Bir göç Çoğu insanın alışkın olduğu AI yollarından, yani bu soru ve cevap sürecinden, konuşma sürecini, ajanların yapay zekasına kadar. Genellikle, bir ajan insanlar adına kararlar alır ”dedi.


Bir örnek vermek için yönetici şöyle açıkladı: “Alexa'ya bir restoran veya yemek dağıtımının nerede olduğunu soruyorduk. Bir sonraki adım bizi bizim için rezerve etmektirotomatik olarak. Bütün bunlar ilginç çünkü yazılımın kişi bağlamında harekete geçmesini sağlamak için yeni zorluklar getiriyor. “


Teknoloji endüstrisi onları zaten farklı seviyelere dahil ediyor. Bugün, otomatik satış süreçlerinde ve hatta kamu hizmetlerinde müşteri hizmetleri – soruları cevaplama veya sorun çözme – olarak bulunurlar. Arjantin örneği, buenos Aires şehrinin hükümetinin sanal asistanı olan Boti'dir ve istişarelere veya başlatmaya izin verir, ancak aynı zamanda kişisel verilerin yönetimi ve yönetimi konusundaki tartışmaları da açar.


Ancak, herhangi bir yeni teknoloji gibi, olası sorunların kapısını açar: ancak ajans, sonuçta, “Zincir” Her zaman onları gösteren bir insan vardır.


“Temsilciler mevcut senaryoyu dönüştürme fırsatına sahipler. İnsanların ve AI'nın otomasyon sürecini hızlandırmak için nasıl birlikte çalıştıklarını gözlemliyoruz, ancak sonuçta risk alan insanlar Ya da ajanların bu karar verme niyetine karar verirler: Kısacası, kararları veren insandır ”dedi.


Kamu sektörü zirvesi


AWS Zirvesi Washington, DC. Fotoğraf: AWS
AWS Zirvesi Washington, DC. Fotoğraf: AWS

“AWS Summit, Washington DC, kamu sektörü kuruluşlarının bulut ve IA hakkındaki bilgilerini derinleştirmelerine ve görevleri hızlandırmak için çözümler tasarlamak ve uygulamak için yeni beceriler kazanmalarına yardımcı olan bir etkinliktir.”


Ana konuşmada, şirketin kamu sektörü başkan yardımcısı Dave Levy, şimdiki AI anı açısından kategorikti: “Devrim sona erdi: İnşa etme zamanı”, Pratik uygulamalara referans olarak.


Ayrıca, AWS tarafından sağlanan hizmetleri birbirine bağlamak için yaklaşık 5.9 milyon kilometre fiber optik, karasal ve sualtı kablosuna katkıda bulunan altyapı çalışmalarını duyurdu.